Welcome to my blog :)

rss

fredag 26 februari 2010

Dagen i bilder.


Trötter och dan, lilleman ska sova hos sin pappa inatt för första gången på flera månader.
När det helt plötsligt blir barnfritt, så blir jag sjukt trött!
Men får slappa idag, och ha en heldag med älskling imorgon :)

Lite bilder från dagen.
Så säger jag God Natt sen, för blir nog ingen mer tid här idag.
Fredagsmys <3

Vart bjudna på lunch hos morfar, och semlor :) Lilleman rita, med full koncentration !


"Bokstavsungarna" ;)

Myser med lillemans lillebror, de är rätt lika ! Nästan en liten kopia av lilleman när han va liten.

Min kärlek, min andra hälft, kärleken är obeskrivlig!


Älsklingen tar kort på sej själv


3 kommentarer:

  1. Vilka fiiiina bilder gumman, så mysiga =) saknar dig & lilleman en massa.Ha en mysig helg nu med mannen din.Puss puss / Millan

    SvaraRadera
  2. Tack gumman! <3 Vi saknar dej, kanske kan ses något i veckan som kommer.. Desamma, Puss!

    SvaraRadera
  3. Va fina ni är!!! hör av mig senare :)

    SvaraRadera