Welcome to my blog :)

rss

söndag 21 februari 2010

Söndagsångest.

Nej nu ljög jag, har inte alls ångest!

Lite sådär extra dampig i huvudet eftersom vi ska iväg till barnpsykologen imorgon.

Blir knäpp av o va sjuk, och blir knäpp av o gå hemma... Usch det bara kryper i kroppen på mej !
Ska inte till min handläggare förräns i början av mars, men tänkte se till o mejla honom.

Har klurat ut två ställen jag skulle kunna tänka mej att vara på..
Om någon av de nu kan tänka sej att ta emot en mupp på arbetsträning..
Alla de där tankarna om arbetsträning, hela situationen på ams tack vare en diagnos på papper.. Tankar och känslorna far ju upp och ner, positivt och negativt.
Men det ska nog blir bra det med tillslut!!

Saknar plugget, jag hade ett mål, jag läste något jag verkligen ville, något som var intressant och för första gången i mitt liv gick det verkligen kanon !
Men fick lägga det åt sidan, och jag hoppas att jag den dagen får tag i ett arbete att jag även tar upp plugget då.. I dagsläget är det ju tvärtkört, har inte råd.
Fan vad pengar styr mycket i livet..

Ähh, håll tummarna för att nått av ställena tar emot mej, MÅSTE få något o göra om dagarna.


Ne bäst o avsluta, huvudet har damp, o allt snurrar omkring mer än normalt.
Tjingeling !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar