Welcome to my blog :)

rss

onsdag 17 mars 2010

Stress morgon.

Jag råka visst trycka på snooze-knappen eller hure nu stavas, allt för många gånger.
Vakna ca 20 min innan det hade passat oss perfekt att åka.
Stress stress, ungar frukost, och tandborstning, påklädning o allt vad morgonbestyren innebär.

Fick svar från chefen igår, hon skulle återinsätta mej i vik-banken.
Så nu hoppas vi på att jag kan få ett par timmar innan det är dags o gå på föräldraledighet.
Eftersom foglossning spökat ett par veckor till o från så blir det nog inte mycket dagstider, så har bara lagt in kvällstider och helgtider.
Får se hur det går, håll tummarna!
Annars tvingas jag åka ut till myrorna o laga möbler som ams fick en sådan fin ide om.
Vill inte, känns ganska så surt att arbeta 8 timmar om dagen för typ 200 spänn om dan, Nej Tack !


Får se var denna dag slutar då, hämta lite barn på dagis.
Tanken var ju o åka ut till mamma och bjuda henne på nybakta bullar.
Men hon är inte hemma förräns 16.00 typ, och gubbens träning börjar 18.00 Så blir nog lite tajt.
Får se hur vi gör.

Just ja, måste ringa rektorn med och höra efter detta med dagis vid min intensivkurs.
Ska leta upp nr direkt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar