Welcome to my blog :)

rss

måndag 1 mars 2010

Hjälp !

Vart ska detta sluta ?

Inskrivningsvikt med lilleman i magen var på 52,5 kilo.
Vikt på förlossningen var 64 kilo.

Nu ligger vikten på 60.1 kilo.

Känner hur det hänger över ögonlocken.
Dubbelhakan gör ju att jag får andningsstopp vilken sekund som helst.
Eftersom jag inte jobbat och även skadat knät så är musklerna helt borta i benen, vilket gör att låren breder ut sej och nästan täcker hela stolsdynan i bilen.
Gäddhänget åker sin egna karusell.
Kinderna hänger så man kan tro jag fått påssjukan.

Nämnde jag att jag känner mej så otroligt vacker just nu?

Nej och fy, Nu vill vi ha vår, så man kan få lite solbränna iaf.
Sedan håller vi tummarna för att godissuget inte kommer tillbaka, inte förräns concertan finns i kroppen iså fall.

Kanske borde ta vågen och kasta ut genom fönstret ?
Och krossa alla speglar, nej då äre ju otur.
Vi hänger över ett lakan istället ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar