Welcome to my blog :)

rss

onsdag 3 mars 2010

Ny dag, nya tag..

Igår syntes jag inte till här så mycket.
Dagen började bra, lämna barn på dagis, hämta ett barn.
Hem och gjorde lite sockerkakor.
Vek lite tvätt.
Sedan vart jag kanontrött, som när jag vart gravid tidigare och trlttheten är obotlig, och det inte går o hålla sej vaken hur mycket man än försöker.
Låg i soffan och läste lite tidningar, sedan slockna jag och sov till halv sex.
Upp och slängde i mej järntabletten, kunde det verkligen bero på det, då jag bara hade missat den dagen innan?
Jag vet inte.
Kvällen bestod som så vanligt av illamående och huvudvärk.

När vi la oss för natten så slockna hjärtat på två röda. Jag som alltid brukar somna först.
Tycker inte om o ligga vaken helt ensam. Men har fått så svårt o sova de senaste månaderna.
Kan inte ligga helt på magen, och knät gör förjävla ont ibland om kvällarna, så kan ju inte ligga hur som helst då heller. Får nog fan liggsår snart, kan ju nästan bara ligga på ett sätt.

Nu är barnen på dagis, frukosten håller på o intas.
Sedan kommer muppen efter lunch en stund :) Mys !

Så får vi se hur kvällen slutar, kanske de blir jobb för gubben, får se.
Funderade på o baka lite bullar idag, men får se om kroppen orkar :)

Nej, försöka få tag på dom på us igen, ska boka ultraljudstid, men de svarar ju inte i telefon.
Bye !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar