Welcome to my blog :)

rss

måndag 1 mars 2010

Hustomte/datatomte ?!

Jahaa så helt plötsligt vart det tillbakaflyttat i bloggen.
Nu finns kortet, info, kategorier o allt där det ska vara.

Kanske lyssnade Gud till mina böner denna gång ?
Kanske finns han, Kanske ska passa på o be lite mer om våren ?
Om en stor lottotvinst ? Men ska man vinna på lotto kan det ju iof vara bra att man spelar också!

Kanske ska jag be om en liten tjej i magen, jag menar kan ju bli lite grabbigt här hemma, och killarna gaddar ihop sej mot mej.
Jag vill med ha någon o gadda ihop mej med ;)



Nu ber vi tycker jag :D
Något som ofta lästes upp på ACOA-mötena.
Hej jag heter Louise, HEJ LOUISE !

Hej jag heter H, HEJ HÅ ! :D


Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
mod att förändra det jag kan,
och förstånd att inse skillnaden.

Så hoppas vi att han där uppe lyssnar på oss, eller hur ?! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar