Welcome to my blog :)

rss

torsdag 4 mars 2010

Lovade korten.



15+6 nu & 15 +6 med lilleman till höger.
Kanske inte ser ut o va värsta skillnaden, men det är det!
Nu ligger vikte på ca 60, o med lilleman låg den nog på 53 när kortet togs.

Lite knas, med lilleman fick jag alltid höra att jag var så liten och hade så liten mage.
Många trodde jag hade mycket längre kvar o gå än jag hade.
Nu denna gång så får jag höra hur stor jag är istället!
Vart ska detta sluta ? ;)

Huvudsaken är att bebis mår bra, har fortfarande problem med maten och äter inte det som är det allra bästa, det man kanske borde.
Men jag äter det som jag klarar och pillar i mej iaf minst en middag om dagen även om det inte alls smakar.

Huvudsaken är väl vad man gör åt kroppen efteråt? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar