Welcome to my blog :)

rss

måndag 1 mars 2010

Livad dag.

Sånna här dagar älskar jag.
Samtidigt behöver jag hålla mej sysselsatt för att sålla endel tankar.

Full fart idag, lilleman har vart på dagis mellan 8-11.
Lunch, killarna har vart så duktiga idag, märks att de vuxit och blivit äldre.
Städat & städat och grejjat i klädkammaren lite grann, tusan inte långt kvar till flytten. UNDERBART !

Middag, och dusch för killarna, nu ligger de nerbäddade soffan och tittar på bolibompa.
Jag verkligen avskyr bolibompa.
Alltså jag bara inte kan sitta en hel timme och titta på det, blir hispig och rastlös till tusen.
Så springer jag och kissar, sätter på kaffe, hämtar kaffe osv osv, vilket gör att sonen får det lite svårare o sitta still om hans mor inte gör det.
Med concertan fungerade det bra, men nu har jag ingen concerta, och är ingen ide o störa dom.

Snart dags att göra ordning lite kvällsmat, lägga fram sago boken och leta fram dom jädra träningslapparna, killarna ska nämnligen träna med mej idag har jag lovat ;)
Sen får knät ta o bli bra nån gång !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar