Welcome to my blog :)

rss

söndag 7 mars 2010

Jaaag Hör ! varning, lite äckelpäckel o läsa :)

Yes, har lyssnat på bebis massa!
Inväntar lillemans sömn sen ska här lyssnas mer!

Va lite nere igår och imorse, orolig för att det inte fanns något liv där inne.
Drömde nått om bebis.
Många tankar på den lill* som kom ut i somras, så liten, en liten än med ögon, o näsa, som skulle blivit en stor bebis. Trots den "nya" i magen så kan jag inte glömma bilden av den lill* som låg där så livlös i handen, det gör ont i mej, men gjorde fruktansvärt ont den natten, nästan riktiga värkar, och moderkakan var ju ganska stor.. Usch, vill aldrig mer uppleva det!

Så nu när vi först inte hörde något med apparaten jag fick så vart jag ju ännu mer orolig, men så hörde vi ju inte ens mitt hjärta, så måste ju va nått fel.
Älsk köpte gel och nytt batteri... -
Och vi hörde, vi hörde bebis hjärtljud, det hördes så väl också !
Full fart där inne, och det vart inte still för hjärtljuden försvann och åkte runt runt :) Svårt o hänga med ibland ;)

Så, AngelSound kommer bli min nya kvällskompis :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar