Welcome to my blog :)

rss

onsdag 10 mars 2010

Nellan smart som alltid !

Jag fick en idé!
Igen, och även denna gång tänkte jag inte ett steg längre..

Ska ju iväg för att klippa te mej i håret lite, och slänga i lite färg.
Får bli som det blir bara de händer nått liksom.
Men det är såå otroligt slitet, och när jag tvättar ur schampoot så blir håret som stålull och jag får dränka in håret i balsam.

Vill ju inte ta bort längden, när jag äntligen lyckats få det så långt.

Jaaaaa, jag klipper av mej allt hår, kort, typ haklängd.
Sen sätter jag dit löshår, fast det får inte se för fejkat ut, hatar det !

Så var den stora frågan om mitt hår löst.

Tills det gick upp ett ljus i huvudet på mej att håret blir så otroligt slitet av löshår, vilket skulle förstöra håret endå!
Bra jobbat, smart tänkt.. Jävla klant.

Hur ska jag göra nu då?
Jaja, jag måste, får väl gå med på en decimeter och kanske 15 cm.. Har ju inge val.
Kommer sörja för kung och fosterland...Bläää.

2 kommentarer:

  1. Förstår hur du känner det med håret. Jag va där i Måndags. Fick dra av 15 cm, det är fortfarande långt, men inte i mina ögon. Och ja, jag har LUGG nu med.. och uppklippt. Blev väl bra.. men usch vad jobbigt det är.

    löshår är INGET jag rekomenderar asså, framför allt inte när du är gravid. Jag hade det 2006/2007, när jag tog ur dom för att så många ringar hade lossnat så fick jag gå raka vägen till frissan och klippa av ALLT. Hade precis i kant med öronsnibbarna och det var tunt så man kunde tro att jag hade cancer. På riktigt.

    Aldrig mer!

    SvaraRadera
  2. Just ja, du hade gjor slingor med såg jag.
    Skönt o göra något med håret, mitt är riktigt KATASTROF.... Jobbigt med lugg ? Haha! Veeet har haft sne lugg massa gånger, men är väl typ bara två gånger i månaden man orkar ordna med den, annars göms den i hårnålar. Fundera o prova på att klippa vanlig lugg, inte snelugg.Får se, ska man göra nått får man la slå till stort ;)

    Neeee vet, inge smart med löshår, mina tankar tog liksom slut efter att iden kom upp ;)

    SvaraRadera