Welcome to my blog :)

rss

torsdag 11 mars 2010

Min son, min älskling

Vart en bra dag idag.

Lilleman har flirtat med gamla gubbar och tanter, han sa att dom blev glada när de tittade på honom.
Dom skrattade, han sa att dom blev så glada, dom blev alldeles uppspelta sa han, o tro om de skrattade ännu mer när de trots ett antal meter bort hörde vartenda ord han sa :) Haha!

Vid bordet när muppen min var här fick jag höra att jag var en pappskalle..
Jahaaa tacka för den vettja!
Att hjärncellerna inte håller sams alltid, det vet jag.. Men att det bara finns papp däruppe det var nått nytt.


När jag frågade om han behövde hjälp med o sätta dit ett plåster eftersom det satt lite illa till så berättade han att han minsann klarade av det själv, - Du behöver iiiiiiiiinte oroa dej mamma!

- Jaa mamma det är ju lite lustigt, jag har haft mycket blod... Det kom näsblod på dagis. Och på mitt "fotskav", och det kom tungblod.
- Jaa lilla gubben och varför då?
-Joo för att jag har ramlar o slagit mej många gånger..
-Mmm, kanske ska försöka o ta det lite lugnt älskling!


Någon som vet om man kan köpa en vadderad overall som även går o använda inombords??
Tänk, då kanske jag skulle få en son utan en massa blåmärken och tungblod o allt vad det är !

Kanske man kan linda in hela han i en gasbinda så han blir som en mumie ??
Vore något att tänkas på !! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar