Welcome to my blog :)

rss

onsdag 24 mars 2010

Lägger de flesta måste åt sidan.

Idag blev vi hemma.
Lilleman va så trög med frukosten imorse,men klockan va desto snabbare.
Orkade inte med en massa stress.

Jag hade fasligt ont i magen igårkväll,och började undra om den "lilla vännen" skulle kika ut.
Fick hålla andan, o tänkte, nej shit just ja en sån här smärta vid förlossning sen fast ännu värre. Nej nu vill jag vända,jag ångrar mej, vill inte föda några fler barn!! ;) Haha!
Sen ringer jag väl inte i första taget, så vänta o vänta tills det släppte, sedan somnade jag nog rätt omgående.
Ringde imorse iaf efter att ha pratat med mamma o nåra vänner, det handlar ju om bebis och inte mej.. Men vi skulle avvakta så skulle ja ringa om det kom tillbaka.

Måste in i duschen, men först blir det en liten mysstund med lilleman.
Tänkte vi skulle ge oss ut på upptäcksfärd idag ;) Haha, synd man inte kan gå omkring uppe i skogen än.
Sen blir det tvättis efter lunch o Linn kanske kikar förbi.

Se om lilleman vill spela lite spel på förmiddagen eller något.
Lägger de flesta måsten åt sidan för ett tag, och lägger tiden på sonen istället.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar