Welcome to my blog :)

rss

tisdag 23 mars 2010

Regn & regn.

Ibland tycker jag om när regnet står som spön i backen.
Då man kan mysa ner sej under täcket till en film.
Men inte idag, idag ville ja ut o få frisk luft!

Frukost med muppen imorse på cafeet i Tannefors, mys !
Sedan möte på NPU, Gick bra, kul o träffa folket! :) Möttes av glada ansikten där uppe :)
Efter mötet åkte vi direkt o ordna en whitheboard lr hure nu stavas, men hitta inga magneter.
Så äntligen fick jag tummen ur röven och ordnade det..
Bilder skulle "tant K" hjälpa mej med, och ev "C" på NPU... Finnemang!

Den extrema tröttheten har inte slagit sej rot än så länge, peppar peppar. Så dragit igång lite städning mens man orkar :) Sedan blir det att ordna med flygande jacob till middag, mums!
Då hjärtat va iväg hela kvällen o titta på hockey igår så hoppas jag på mys ikväll istället ;)


Hahaha, Lilleman snacka i fonen förut, med Tobbe, o Cassi, Farmor och Sanna.
Så snacka han med Cassie, så hör jag han säga:
-Vaaaaaa Skämtar du elllleR ?? 18 år, Fyller du 18 år !

Ne måste återgå till städningen innan jag fastnar här.
Jaa det sägs ju att jag har Stoora svårigheter o reglera aktivitetsnivån, har jag hört.

Tjing Pling !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar