Welcome to my blog :)

rss

söndag 21 mars 2010

Jävla damphelg !

Jaa Jävla Damphelg rent ut sagt!
Och inte blir den bättre med en unge som är inne i 5 årstrots..
Jaa måste ju va det han kommit in i, sodär 2 månader för tidigt ;)

Ville bara explodera imorse, sonen var som en igel, munnen gick i ett och jag var redan irriterad..
Säger jag vill va ensam i köket, Meeeen Nee, då ska alla tre stå ute i köket när jag är där..
Tänk om man kunde knäppa med händerna och vara på ett annat ställe..

Blir bara så trött på mej själv ibland..
Allt jävla snurr i huvudet, alla känslor som är som en jävla berg och dalbana!
Spelar ju ingen roll vad jag gör, dampet finns ju där inne endå..
Önskar bara jag kunde hejda det ibland. Inte reagera så starkt alla gånger.

Känner bara att jag skulle behöva en minut, för o få andas.
Känner mej instängd, inlåst, fast.. Får hålla hårt hårt hårt i tyglarna för o inte få dampryck.
Just nu skulle jag bara vilja plöja hela lägenheten!!

När jag var mindre så lärde jag mej ett knep, när jag kände det höll på o svämma över så kunde jag ibland lägga mej och sova. Så var de värsta topparna över när jag sedan vaknade..

Men med sambo, barn och vardagslivet kan jag ju gärna inte gå o lägga mej o sova när jag känner att jag skulle behöva det..

Inte heller kan jag ta concertan.. Hur ska jag lära mej o handskas med detta?
Ingen medicin, inget sovande. Hur ska jag göra då?

Blir knäpp..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar